Tilburg 9 juli 2012. Marketing adviesbureau Canicas uit Amsterdam heeft de status van ‘IQNOMY Certified Partner’ verworven. IQNOMY kent deze status toe aan bedrijven die hun visie op Liquid Internet delen en deze integreren in hun advisering.

Een ijzersterke combinatie
Ewald Verhoog, partner bij Canicas, is zeer verheugd met het partnership met IQNOMY. “Dit stelt ons nog beter in staat om onze klanten met een brede en toekomstgerichte portfolio aan expertise te kunnen adviseren”.

Rob Boeyink, CEO van IQNOMY, is trots op het feit dat Canicas Certified Partner is geworden. “Canicas heeft namelijk een hoop kennis en ervaring op het gebied van online verleiden met behulp van persuasion architecture. Deze kennis en ervaring, in combinatie met de door ons samen gedeelde visie op MarketingMaturity, maakt deze samenwerking in mijn ogen ijzersterk”.

IQNOMY gelooft in Liquid Internet
Liquid Internet is de benaming voor de ontwikkeling waarbij het internet steeds verder doordringt in alle facetten van ons leven. Via onze broekzak, onze auto en ons huis zijn we constant omgeven door het internet. Het is enkel een kwestie van tijd voordat nieuwe internettoepassingen gaan doordringen in bijvoorbeeld onze wasmachines, ijskasten en kleding.

Internet komt dus overal en wordt daardoor steeds persoonlijker. De overvloed aan informatie zorg ervoor dat er onder afnemers en consumenten een groeiende behoefte ontstaat aan toepassingen die zijn afgestemd op hun persoonlijk wensen en behoeftes. Alleen bedrijven en organisaties die er in slagen hun omgeving direct en op een persoonlijke, relevante manier te benaderen, zullen in de toekomst succesvol zijn. IQNOMY’s Liquid Internet helpt hen hierbij.

1-op-1 communicatie
IQNOMY is een Software as a Service (SaaS) platform dat bedrijven en organisatie in staat stelt iedere anonieme individuele bezoeker van een website direct en persoonlijk te benaderen. Middels het 7 stappenmodel kan een organisatie eenvoudig instappen via bijvoorbeeld een A/B test en vanuit daar doorgroeien naar o.a. product targeting, persuasion targeting en website personalisatie.

De techniek van IQNOMY zorgt ervoor dat de inhoud van een website zich door middel van realtime multidimensional profiling, automatisch aanpast aan de kenmerken en eigenschappen van elke individuele anonieme bezoeker.

Door het gebruik van IQNOMY spelen bedrijven en organisaties in op de ontwikkeling waarbij afnemers en consumenten steeds meer persoonlijke aandacht opeisen. Het inzicht in het realtime gedrag van website-bezoekers en de mogelijkheid hier direct op te reageren zorgen ervoor dat er meer uit een website kan worden gehaald dan voorheen denkbaar was.

Op dit moment maken bedrijven zoals Phonehouse, Elsevier, CenterParcs en Postnl al gebruik van het IQNOMY platform.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor inlichtingen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Rob Boeyink (+31 6 53 67 65 74) of Ewald Verhoog (+31 628 20 20 83)