som gelooft sterk in ‘liquid internet’; web content aanbieden die is aangepast op de behoeften van individuele bezoekers op basis van het gedrag en profiel van de persoon. De website content wordt hierdoor persoonlijker en relevanter. Door de grote hoeveelheid informatie die men dagelijks voorgeschoteld krijgt hebben mensen steeds vaker behoefte aan informatie die is afgestemd op hun persoonlijke behoeftes.

Dit biedt een groot aantal nieuwe mogelijkheden en voordelen:

  • je kunt meer commerciële kansen uit de traffic van uw website benutten
  • je krijgt een dashboard tot uw beschikking waarmee je kunt zien:
    – welke paden mensen bewandelen op je site
    – wat de belangrijkste routes zijn
    – wat de belangrijkste afhaakpunten zijn
    – wat de engagement score is van bezoekers
  • je kunt in real time, geautomatiseerd, verschillende content aanbieden voor verschillende soorten mensen. Deze groepen mensen kan je zelf indelen op basis van de karakteristieken die je belangrijk vindt. Een voorbeeld is dat mensen die met een iOS besturingssysteem (een Apple device dus) een mobiele telefoonsite bezoeken alleen Apple producten te zien krijgen.
  • je krijgt de mogelijkheid meerdere acties parallel te voeren, die aan behoeften van verschillende groepen mensen voldoen

Door gebruik te maken van de liquid internetmogelijkheden die verschillende tools bieden is bovenstaande vandaag al mogelijk, en nog veel meer.

De eerste stap is simpel: plaats een meetpixel (lijkt op Google Analytics) in de template van uw website. Vanaf dit moment slaat de tool alle individuele bezoeken op. Doordat het dashboard is ingericht om juist te kunnen sturen op engagement onderscheiden deze tools zich van andere (analytics) tools.

Graag bespreken wij de geweldige mogelijkheden die deze aanpak biedt.

Neem contact op met ons als je ook wil profiteren van de liquid internet mogelijkheden.