opzet online marketing Staatsloterij

De Staatsloterij is dè loterij van Nederland. In 2010 garandeert zij elke maand ruim 4,3 miljoen prijzen. Met de jaarlijkse Koninginnedagtrekking en Oudejaarstrekking organiseert de Staatsloterij in 2010 veertien trekkingen.

De rol van som

Online marketing speelt een belangrijke rol bij de marketing & sales van de Staatsloterij. Een som interim manager is in de periode december ’10 – april ’11 bezig geweest met het identificeren, aantrekken en behouden van klanten door het ontwikkelen van online marketingconcepten, gebruikmakend van de nieuwe media. Denk hierbij aan Social Media, Mobile, Webcare en Gadgets.

  • Online Concepten Ontwikkelen
  • Doelstellingen realiseren en evalueren
  • Projecten aansturen en uitvoeren
  • Administratieve werkzaamheden ondersteunen

Het resultaat

Staatsloterij heeft haar online activiteiten geprofessionaliseerd met som.

Klant: Staatsloterij

Uitdaging: ontwikkelen van online marketing

Resultaat: Staatsloterij heeft haar online activiteiten geprofessionaliseerd