Op vrijdag 18/1/13 hebben we in Haarlem met 12 theaters een bijeenkomst gehad over Marketing 2.0, CRM en Particuliere (online) fondsenwerving. De casus SS&PH Haarlem is uitgebreid voor het voetlicht gekomen. De slides van deze bijeenkomst staan hieronder.

We zijn tijdens de bijeenkomst onder meer ingegaan op

  • Achtergrond en doelstellingen
  • Business case SS&PH Haarlem
  • Ontwikkelingen en kansen in de markt voor theaters
  • Nieuwe website SS&PH Haarlem: website andersom, liquid internet, en met welke leveranciers gaan we het realiseren?
  • CRM SS&PH Haarlem: wat is het en met welke leveranciers gaan we het realiseren?
  • Hoe kunnen theaters instappen in deze rijdende trein?
  • Discussie

 

Download de leverancier assessment tool

Een van de tools die we hebben gebruikt bij het selecteren van leveranciers is de ‘assessment tool’ voor CRM en CMS leveranciers. Deze tool brengt op een structurele manier de scores op verschillende relevante dimensies in kaart en rekent dit meteen door. U ziet direct wie het beste scoort op welke punten. U kunt deze tool hieronder downloaden:

Evaluatie CRM en CMS partijen

CRM en CMS assessment tool