MBTI persoonlijkheidstemperamentBen jij meer van het rode type of het blauwe? Pak jij je koffers een week van tevoren of op het laatste moment? Word jij overtuigd door feiten of meer door meningen van anderen? Sensing of feeling? Abstract of werkelijk? Welk persoonlijkheidstemperament past meer bij jou?

Gelukkig zijn we allen anders. Maar al sinds Plato worden mensen ingedeeld in 4 basis-typen. Je temperament bepaalt voor een groot deel je gedrag. Deze temperament-indeling wordt al breed toegepast binnen de psychologie, werving & selectie, relatiebemiddeling en zo’n beetje alle tv-series. Binnen online marketing komt gelukkig ook steeds meer het besef dat de gemiddelde klant niet bestaat.

Op dit moment is som bezig met het verwerken van de resultaten van een heel spannend onderzoek. Wij hebben in samenwerking met de Universiteit van Tilburg het eerste wetenschappelijk onderzoek ter wereld opgezet dat een verband aantoont tussen persoonlijkheidstemperamenten en het online kijkgedrag.

Deze resultaten bieden natuurlijk een enorme schat aan informatie. Conversieverbeteringen gaan weer de dubbele cijfers in! Leads, bouncers en doeltrechters worden weer mensen van vlees en bloed!

Maar hoe gaan we dit wereldkundig maken?

We zijn er nog niet uit of we:

1)    de uitkomsten exclusief zullen houden voor een select gezelschap betalende klanten.

2)    Een boek zullen schrijven rondom het onderzoek

3)    Alle informatie weg zullen geven onder het motto: delen is vermenigvuldigen.

4)    Anders…

Wat raad jij ons aan?