Merk-DNA De Haagse Toren: klaar voor de volgende stap

Tower Leisure is een onderneming die een aantal business initiavieven exploiteert in één van Den Haag’s meest markante gebouwen: De Haagse Toren. Het gaat om restaurants, business lounges, appartementen, zzp-werkplekken en een nader te ontwikkelen concept op de begane grond.

Sommige concepten zijn succesvoller dan andere. De Haagse Toren (geopend in 2007) was klaar voor een volgende stap. Hiervoor hebben we keuzes gemaakt, en antwoorden geformuleerd op strategische vragen als

  • Waar staat het merk De Haagse Toren eigenlijk voor?

    Merk-DNA De Haagse Toren

  • Welke doelstellingen passen bij onze ambities?
  • Wat zijn de klantvoordelen en de bijbehorende bewijsvoering (propositie)?
  • Wie willen wij aanspreken met deze propositie?
  • Welke merkwaarden vinden deze mensen belangrijk, in hoeverre vinden zij deze bij een aanbieder als De Haagse Toren?
  • Welke onderscheidende positionering hoort daarbij?
  • Welke soort klanten willen wij dus liever niet meer als klant?

Samen met de organisatie van De Haagse Toren hebben wij in drie interactieve werksessies de Brand Box en Positionering ontwikkeld. Hierdoor is een breed gedragen merk-DNA ontwikkeld waar Tower Leisure de komende jaren goed mee uit de voeten kan.

Bekijk alle som cases

Naar Ontwikkelen merk-DNA