Sommige bureaus leveren je klantinzichten op, de betere bureaus challengen je ook nog eens. Anderen zijn vooral bezig met optimaliseren. Bij som geloven we heilig in de combinatie van de drie:

deep dive naar de online klantinzichten en proposities: alles wat nodig is om je klanten te (her)winnen

we challengen je huidige activiteiten en gaan actief op zoek naar verbeterkansen

we optimaliseren en voeren de verbeterkansen zelf uit, of helpen je organisatie hierbij – altijd met een scherp oog voor conversie

klant inzichten

deep dive naar online klantinzichten en proposities: alles wat nodig is om je klanten te (her)winnen, en aan je organisatie te binden.

challenge

we challengen je huidige activiteiten en gaan actief op zoek naar verbeterkansen – niet alleen voor je online marketing, maar ook proposities.

optimaliseren

we optimaliseren en voeren de verbeterkansen zelf uit, of helpen je organisatie hierbij – altijd met een scherp oog voor conversie.


wat doet som precies?

strategie
  • strategie concreet maken
  • digitale marketing aanpak
  • stap naar online verkoop
klantreis maken voor je doelgroep
  • van doelgroep naar klantprofiel
  • ontwikkelen (digitale) klantreis
  • tevreden klanten, meer verkoop
smart online marketing
  • intuïtieve en persuasive content
  • converterende landingspagina's
  • meer verkoop uit je salesfunnel

onze diensten

strategie concreet maken

strategie gereed, maar moeite met doorpakken naar een marketingplan?
som helpt met een stap naar een concrete MarCom roadmap.

van doelgroep naar klantprofiel

je doelgroep is goed bepaald, maar je wil de stap maken naar klantprofielen?
som helpt met het ontwikkelen van klantprofielen om echt te kunnen personaliseren.

persuasive content

hebben je copywriters moeite met het schrijven van converterende content? som helpt bij het creëren van persuasive content op basis van bekende modellen zoals MBTI, Cialdini, Fogg en Nudging.

digitale marketing

je wil de slag maken naar digital marketing, maar weet niet waar te beginnen?
som helpt je organisatie met de ontwikkeling en uitvoering van een digital marketingplan.

klantreis ontwikkelen

doen je klanten niet meer dan één aankoop in a life time?
het in kaart brengen van klantreizen helpt om eenmalige klanten terug te laten komen vanwege de geweldige klantervaring.

converterende landingspagina's

je online campagnes zijn state of the art en je trekt giga verkeer naar je website!
maar het gaat mis op je landingspagina's? som maakt van je landingspagina's een geoliede machine naar conversie.

online verkoop

je offline verkoopkanaal werkt uitstekend en je wil richting online verkoop?
som helpt met een transitie naar online verkoop en een echte digitale winkel.

meer verkoop, tevreden klanten

de ultieme happy business is toch happy klanten die blijven kopen, toch?
som kan je helpen aan trouwe, blije en dus terugkerende klanten.

meer verkoop uit je funnels

werkt je sales funnel, je online straat, de 3 of 6 stappen naar online aankoop niet optimaal?
som helpt je aan funnels met hoge conversiepercentages.